DEFINITII SI TERMENI

TIMBERSTAR SPORT - magazin online a SC TIMBERSTAR SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Sangeorgiu de Mures, strada Narciselor, nr. 8, numar de ordine in Registrul Comertului J26/2029/2007, cod unic de inregistrare fiscala RO 22746304.

Vanzator - Timberstar Sport

Cumparator / Client - persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi creaza Cont pe Website / Magazinul Online si efectueaza o Comanda sau obtine acces la Continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Timberstar Sport (electronic, telefonic, etc.) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Timberstar Sport si acesta, si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

Utilizator – orice persoana fizica / juridica inregistrata pe Website / Magazinul Online, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice website-ului din sectiunea Termeni si Conditii.

Cont – sectiunea din Website / Magazinul Online formata dintr-o adresa de email si o parola care permite Cumparatorului / Clientului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Website / Magazin Online (comenzi, facturi fiscale, garantii, etc.)

Website/Magazin online – la adresa/domeniul "www.timberstar-sport.ro"

Comanda – document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator / Client prin care Cumparatorul / Clientul transmite Vanzatorului, prin intermediul Website-ului / Magazinului Online intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Website / Magazinul Online.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului / Clientului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator / Client fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului / Clientului.

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu achizitionat de pe Website / Magazinul Online, evaluare redactata pe baza experientei personale si a capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator / Client / Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de catre Utilizator / Client / Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori / Clienti / Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile de pe pagina respectiva.

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului / Clientului / Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Website / Magazin Online, pe pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator / Client / Cumparator unui alt Utilizator / Client / Cumparator in cadrul unei discutii.

Document – prezentele Termene si Conditii.


DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin inregistrarea unei Comenzi pe Website / Magazinul Online, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefon sau email) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (email) sau telefonic.

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de email sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.


POLITICA DE VANZARE ONLINE

Accesul in vederea efectuarii unei Comenzi ii este permis oricarui Client / Cumparator.

Pentru motive justificate Timberstar Sport isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului / Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului / Cumparatorului pe Website / Magazinul Online, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Timberstar Sport. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul / Cumparatorul se poate adresa Departamentului Suport / Relatii cu Clientii al Timberstar Sport, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin mijloacele mentionate la sectiunea "Contact" din Website / Magazinul Online. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

Timberstar Sport poate publica pe Website / Magazinul Online informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau Promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Timberstar Sport are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Website / Magazinul Online sunt exprimate in Lei (RON) si includ TVA.


CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.


CONTINUT

Imaginile produselor prezentate pe acest website / magazin online sunt cu titlu de prezentare si pot sa difere in orice mod (culoare, aspect etc.) de aspectul produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe website. De exemplu este posibil ca producatorul sa schimbe ambalajul unui produs, iar pana la schimbarea pozelor cu cele noi, vom afisa pozele initiale.


COMANDA

Clientul / Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Website / Magazinul Online, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in Cosul de Cumparaturi, urmand a finaliza Comanda si efectuand Plata prin una dintre modalitatile indicate. Odata adaugat in Cosul de Cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista Stoc Disponibil pentru acesta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in Cosul de Cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.


DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE PE SITE SI CONTRACTUL

Prin lansarea unei Comenzi pe Website / Magazinul Online, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefon sau email) prin care Societatea / Vanzatorul isi deruleaza operatiunile pe Website / Magazinul Online.

Daca Societatea / Vanzatorul confirma executarea unei Comenzi, acest lucru va implica o acceptare completa a Termenilor Comenzii. Acceptare Comenzii de catre Societate / Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (email) din partea Societatii / Vanzatorului catre Client, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.

Societatea / Vanzatorul nu considera in nici un moment o Comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract, Contractul intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Societate / Vanzator. Prezentele Termene si Conditii de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat.


OBIECTUL CONTRACTULUI

Obiectul Contractului il constituie produsul/produsele si serviciile cu privire la care Clientul si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei Comenzi pe Website / Magazinul Online, confirmata de catre Societate / Vanzator. Produsul/produsele are/au caracteristicile mentionate de catre Societate / Vanzator, pe Website / Magazinul Online.


PRETUL CONTRACTULUI

Pretul produsului/produselor este acela mentionat pe Website / Magazinul Online. Pretul poate fi modificat de catre Societate / Vanzator, in orice moment, fara preaviz.

Societatea / Vanzatorul atentioneaza asupra cazurilor cand, prin urmare a unor disfunctionalitati ale Website-ului / Magazinului Online sau alte erori, pretul afisat pe Website / Magazinul Online poate fi eronat. In aceste cazuri, Societatea / Vanzatorul va informa Clientul asupra pretului corect.

Pretul include TVA.


MODALITATEA DE LIVRARE

Societatea / Vanzatorul isi va indeplini obligatiile contractuale in termen de cel mult 30 zile de la data la care a comunicat Clientului mesajul de confirmare referitor la Comanda. In cazul in care nu poate executa Contractul din cauza ca produsul nu este diponibil, Societatea / Vanzatorul va informa Clientul despre aceasta situatie.

Societatea / Vanzatorul poate livra Clientului un produs similar avand acelasi pret, in situatia in care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul Clientului.

Produsul va fi livrat Clientului printr-o firma de curierat.


MODALITATEA DE PLATA

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Societatea / Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii in conformitate cu legislatia in vigoare.

Plata Ramburs: plata ramburs se face integral in Lei (RON), la livrare produselor prin serviciul de curierat, dupa verificarea coletului de catre Client. Plata se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta.

Societatea / Vanzatorul atentioneaza Clientii ca in cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Societate / Vanzator sa permita Clientului deschiderea coletelor inainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii acestora.

Plata Online folosind Cardul: se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura (in functie de card, pot lipsi).

Indiferent de valuta existenta in cont, tranzactiile se fac in Lei (RON), la cursul de schimb al bancii Clientului.

Ordin de Plata: plata prin ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Societate / Vanzator, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.

In afara de cazul in care este agreat diferit de Societate / Vanzator si Client, Societatea / Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate produselor si serviciilor comandate de catre Clienti in momentul predarii acestora catre curier, pe baza de contract, sau catre reprezentantul Clientului.

Societatea / Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la Client.

Societatea / Vanzatorul va efectua livrarea produselor si serviciile doar pe teritoriul Romaniei.

Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferate Clientului la momentul efectuarii platii. 


POLITICA DE RETURNARE

Consumatorul/Clientul are obligatia sa notifice in scris comerciantului/vanzatorului, completand un formular sau prin Posta Romana - scrisoare recomandata, ca renunta la cumparare si sa returneze produsul/produsele oferind toate detaliile comenzii in cauza, fara penalitati, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, conform O.U.G. 34/2014 si a Ord. 130/2000 completata de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta, doar cu respectarea conditiilor de mai jos.

Asadar, consumatorul/clientul are dreptul de a returna produsul achizitionat, fara penalitati, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielilor directe de returnare. Cererile de returnare ce depasesc acest termen vor fi considerate nefondate/invalide.

Atragem atentia ca, in cazul in care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura sau folosinta/purtare/spalare, zgarieturi, pete, lovituri, produsele nu sunt in aceeasi stare in care au fost primite, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, documente de achizitie insotitoare lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. In cazul neacceptarii returului, coletul va fi trimis inapoi catre client. COLETUL IN CAUZA VA FI TRIMIS DE CATRE CONSUMATOR/CLIENT DIRECT LA ADRESA DE RETURNARE AFISATA MAI JOS SI PE PAGINA DE CONTACT si va fi receptionat de catre noi pe baza de semnatura! NU NE DEPLASAM LA SEDIUL POSTEI ROMANE SAU LA SEDIILE SERVICIILOR DE CURIERAT!

Returnarea produselor se face la adresa urmatoare: Piata Republicii, nr 29, Targu Mures, jud. Mures, Romania

Articolul trebuie returnat in ambalajul original nedeteriorat, cu accesoriile si etichetele intacte. Va rugam ca la returnare sa ambalati corespunzator produsul - intr-un ambalaj extern - astfel incat pe ambalajul original sa nu se lipeasca de catre curier sau altcineva, etichete si sa nu se faca inscriptionari. Totodata trebuie sa ne furnizati, in original sau copie, un extras bancar al contului propriu (nu putem plati intr-un cont apartinand unei alte persoane ci doar al persoanei ce apare pe factura!).

In cazul exercitarii dreptului de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 14 zile de la retur intr-un cont bancar al clientului ce a returnat comanda. Costul transportului NU se returneaza! In cazul returnarilor partiale ce au beneficiat de transport gratuit, vom intocmi o factura storno pentru produsele returnate, se va recalcula comanda cu costul produselor ramase la client si adauga, in functie de valoarea rezultata, costul aferent transportului initial.

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la intrarea in posesie fizica a produsului, sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.  

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.

Produsele care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire / igiena personala, accesorii aparate, ciorapi compresivi) pot fi returnate doar daca sunt sigilate.

Formular Cerere Retur >>>


TERMENI DE LIVRARE

Societatea / Vanzatorul va livra produsele in cadrul termenelor mentionate pe Website / Magazinul Online pentru produsul comandat, la data generarii Comenzii sau in cel mult 30 de zile de la data la care Clientul a generat Comanda, cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel.

Societatea / Vanzatorul, in cazul in care nu poate executa Contractul motivata de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre Client pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maxim 30 de zile.

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, Societatea / Vanzatorul va anunta Clientul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.

In cazul in care Societatea / Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, Societatea / Vanzatorul poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.


RASPUNDEREA SOCIETATII

Societatea / Vanzatorul nu poate fi facuta raspunzatoare pentru nici o pierdere in situatia in care aceasta este cauzata de nerespectarea prezentelor Termene si Conditii / Contractului si celorlalte instructiuni mentionate pe Website / Magazinul Online.

Societatea / Vanzatorul nu raspunde, de asemenea, pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii Website-ului / Magazinului Online precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri de pe Website / Magazinul Online.

Societatea / Vanzatorul nu este responsabila pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Societate / Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Contractului si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.


GARANTII

Toate produsele comercializate pe Website / Magazinul Online beneficiaza de conditii de garantie conforme cu legislatia in vigoare si cu politicile comerciale ale producatorilor.

Reclamatiile privind deficiente ale produsului/produselor achizitionate pot fi facute accesand https://www.timberstar-sport.ro/

  • Inregistrare cont nou

Inregistrare Cont Nou